maandag 27 april 2009

Antwerp 10 miles


Dit behoort toch ook bij mijn hobby.

Gisteren heb ik in Antwerpen de 10 miles gelopen. Mensen die mij kennen weten dat dit een hele prestatie voor mij is. Tot voor 3 jaar woog ik 156 kilo. Na een bariatrische chirurgie ben ik 86 kilo afgevallen. Vorig jaar was mijn eerste 10 miles. Dit jaar wilde ik hem nog eens overdoen.
Mijn knieƫn zijn het er wel niet altijd mee eens. ;-)
Maar dit jaar heb ik hem een een broeiend zonnetje toch maar mooi 3 minuten sneller gedaan.
Het is en blijft een mooie run, en zeker met al dat volk langs de kant. Al mochten die wel wat meer aanmoedigen. Soms zijn het net koeien die een voorbijkomende trein bekijken. ;-)
Maar dat kan de pret niet drukken. Bedankt aan de mensen die dit tot een feest maken!
Mijn tijd? 1u 39 minuten en 58 seconden. En dat met 3 tunnels.....
Jammer voor de mensen die er hinder door ondervinden maar ik vind het geweldig!!


1 opmerking:

Riet zei

Gefeliciteerd Lilian,met het behalen van de eind streep.
ik zou het niet kunnen meis.
vind het heel knap.

Liefs Riet.